Gobesagok a nagyvilagban-Velemeny

  Felgyult par tenni valom,gondoltam megfelelo hely ,hogy letudjam ezeket.Mosas,varas,fek pofak szog allitasa es amivel reg kiserletezem a szekem doles szogenek nagyobbra allitasa.Tul sportos ehez a meredek kaptatokhoz es mar a maximumra allitottam.Ennek eredmenyekent a pedalokat is elobre kellett toljam.Ebben az ulo helyzetemben jobban be kerult az elso kerek alajam es veszitett bebikem a stabilitasabol.Nem jelent gondot mert mar jol ossze szoktunk.Reg tervezem,hogy meg furom szekem es hatrabb tolva fogatom vissza,igy meg nagyobb lessz a doles szoge.Igy megemelkedik a csomag tarto es azt is meg furtam es lenebb helyeztem,hogy jobb legyen a stabilitasa.Ehez a probahoz kell egy furo es itt adott volt meg egy elvezheto hely ,ido es kedv..Ez ossze is allt a mai napon es meg is butykoltem.Par oraja dolgozok rajta.Jo otlet volna a gyarto reszerol,hogy mar igy tobb felfogatasi lehetoseggel,lyukason arulja….csak otlet.Remelem nem gyengitettem meg annyira,hogy eltorjon.Lessz idom kiprobalni.Ha mar itt tartok,van par eszrevetelem az evobike szamara.Az elso kerek kulso gumi vasarlasakor,Teheranban, szerencsere nem vettem meg a kina oblos gumit.Surgos volt mar egy pot kulso igy mikor az udvarhelyii Kerobike ceg elkuldott 20*1,8 meretet a 20*1,5 helyet ,nem is gondoltam ,hogy ez a kicsi kulonbseg miatt nem tudom felrakni.A sar vedot leszerelve is csak szukosen fer el a villa kozott.Szerintem kellene  a lehetoseg vastagabb gumira is.Van meg egy eszrevetelem.Ez a tipusu kerekpar elonye a hosszu utazasoknal ,turaknal mutatkozik.A turazas allkalmaval eso ,harmat vizezi az ejszakara ott hagyott szivacsot a szeken.En minden este leveszem.Eredetileg ugy van megoldva,hogy a fejtamaszt kellene eloszor lecsavarozni es utanna a szivacsot.En ugy rakom vissza a szivacsot ,hogy nem nyulok a fej tamaszhoz de igy nem rogzul jol.Az uton ahany rekubenst lattam,mindegyik meg volt maszekelve,lehetne ezen javitani.Igertem az evobikenek eszre veteleim es ezt nekik szanom.Ezek kicsi dolgok,valojaban egy megbizhato kerekpar.Ha ujbol kellene valasszak,akkor is ezt valasztanam.

image

Meg egy eszre vetel.A vilagito lampa tul elol van rogzitve,le is tort egy stoppolas alkalmaval.Haa hatrabb lenne 3 cm vel akkor vedettebb lenne.
Nos vegre elindultam deli 2 orakor.Szandekom szerint a maradek 4 h amit tekerhetek az volt,hogy tavolodjak a falutol.Az ut lassan emelkedett a folyo mellett majd 8 km utan felkanyarodott balra a hegynek.

image

Itt kezdodott egy 15 km kemeny meredek,egeszen 4700 m ig amit csak masfel ora alatt sikerult ki kinozzam.

image

Erdekes dolgott lattam amint ertem a teto fele.Itt 50-60 fokos oldalak vannak,a yakok is biztositassal legeltek.A gazda feljott motorral a tekervenyes uton es fentrol hajigalta,parittyazta allatait a lefele…haza iranyaba.
  Arra gondoltam felfele,hogy amint el kezdek ereszkedni ,belehuzok es minel lennebb keresek szallast.A teton hatalmas fensik fogadot .Hajtottam de az ut nem akart lejteni,raadasul szembol fujt a szel .Varatlanul egy kis telepulesre ertem ahol pasztorok,satorban lako emberek,hazak koze ertem.Az uzlet tulajdonosat kerdeztem szallas felol de jelezte,hogy itt nem kapok.Az udvaron,2 kocsi,traktor ,ko epulet allot.Amint tovabb mentem 50 m t,megkerdeztem egy satorban lako szegeny fiatal part akik behivtak,teaval kinaltak es ugy nez ki,hogy a foldon ,melegben aludhatok.

image

Ma jottem 35 km t.

My Location: N 33°8’22,50″, E 97°35’53,29″

http://maps.google.com/maps?q=loc:33.13958%2C97.59814

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s