Kerobikepamir – 24,04,2015

  Reggel 5 kor szólal meg a mecseteken elhelyezett hangszórókból, az imára hívó ének. Ébredtem velük én is de még lustiztam világosodásig. Felhős, száraz napra ébredtem, megörvendtem hátha tudnék ma egyet haladni.
  Mentem is 23 km t, 9 ig amikor megálltam egy városkában enni, beszélni a Príma rádióval és orvosolni pár hibát a bicajon. Sikerült lemosni a váltórendszert, olajazni, megerősíteni az első csomagtartót is.

image

Fél 12 kor indultam tovább, jó időben. Dombok, völgyek között, messzeségben fehér sapkás hegyek között haladtam. Nem is álltam meg csak néha falni valamit és igyekeztem tovább, kihasználni a jókedvem, jó időt. Nem siettem, nem éreztem fáradságot, zenét hallgattam és gurultam. Szejke meghálálta a tisztítást, szépen működött egész nap.

image

image

image

Ma jöttem 102 km t, felfelé egy nagy folyóval szembe. Jó volt az útvezetés, gond nélkül haladtam a gyenge forgalomba. Erre felé már ritkábban van benzinkút de 6 ra megérkeztem egyhez és lesátoroztam. I

image

My Location: N 40°24’15,08″, E 37°16’22,82″

http://maps.google.com/maps?q=loc:40.40419%2C37.27301

Vélemény, hozzászólás?

