Kerobikepamir – 2000 km

  Csendes vasárnap reggelre ébredtem, jó volt hallani a természet hangját.
  Az első 25 km t csak délig sikerült letudjam egy emelkedőn, gyengébb minőségű úton. Manyókolás ide vagy oda, a tegnapi bütykölés jól állta a sarat. A szél is jobban szeret lejtőre menni ami most nem kedvezett nekem.
  Az elmúlt  2,5 nap emelkedő után most következett egy fensik. Itt végre megint  tudtam zenét hallgatni, ezek a kedvenc szakaszaim. Repült a bicajom, a szembeszél is csak segített gyorsabbnak érezni a tekerést. Egy óra múlva megijedtem, elfelejtettem az utánfutót de hátranéztem és megvolt.
Kezdtem csinosodni, otthonról hozott uszógumim ereszkedett, pedig kellene a hegyen. Eldöntőttem, hogy ha lehet minden nap eszek egy nagyot étterembe. Ma ezt is összehoztam déli 1 kor és 50 km után.

image

image

image

image

image

A nap hátralevő idejében megismétlődőtt a d. e. t. Egy újabb 30 km emelkedő fért bele ebbe a napokba és elértem a 2000 km t is. Egy hosszú meredek aljában , a benzinkútnál eldöntőttem, hogy hagyok holnapra is. Elvégre vasárnap van, a pihenés napja.

My Location: N 40°1’59,37″, E 38°34’35,24″

http://maps.google.com/maps?q=loc:40.03316%2C38.57645

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

