Kerobikepamir – 2160 m

  A tegnapról maradt, ijesztő meredek résznek 9 kor indultam neki. Egy órába került amíg 8 km t haladtam amikor jött ennek az ereszkedője. Itt engedtem a sebességnek, el is szakadt egy küllőm. Van még pár drb tartalékba de az első nagyvárosban be kell szereznem újakat. Itt szerencsére reggeliztem mert a következő szakaszon, folyton emelkedő volt. D. u. n 3 rá értem el az 58 km t és indulásom óta a legmagasabb pontot, 2160 m t.

image

image

image

image

image

Szép volt a környezet, hideg volt, izzadtam, néha toltam. Itt már kurdok földjén vagyok. Egy benzinkútnál kérdezték hová valósi vagyok mire vissza kérdeztem, hogy ő török? Kijavitott, hogy Törökországi. Habár a kurdokkal szimpatizálok mint kisebbségi, a törököket jobban szeretem. Kedvesebb és lazábbak. Itt már elmaradtak a tea kinálgatások. Egy érdekes konvoj ment el mellettem. Három Tir autó szállított személyautókat. A kisautók oldalánál kifeszített huzatok voltak, kő hajtás ellen. Elöl villogó rendőrautó és hátul félig katonai rendőrautó kísérte, mint amilyen az alábbi képen látható.

image

Itt már érezhető a rendőri, katonai jelenlét, engem is igazoltak.
Szóval 58 km nél jártam d. u. n 3 kor. Innen ereszkedtem 1 h alatt még 30  km t. A fékpofáim kezdték kérni az újat. Közben szemerkélt az eső is, átfagyva érkeztem meg Erzincan előtti benzinkúthoz és megálltam  enni. Felgyültek a tennivalóim, mint a küllő csere, fékpofák cseréje, lámpám megragasztása, fürdés, mosás. Ezeket jobban eltudnám végezni egy szálláson, sötétedés után is. Végül így döntöttem és lealkudva az árát egy gyenge szállásnak, végül maradtam a város előtti benzinkútnál.

image

Jól ment a szerelés csak amikor ki akartam próbálni az elkészült, első fékeket akkor véletlenül a hátsó fékkart húztam meg és én bunkó kinyomtam az olajat a kábelből. Ezt most javítani, légteleníteni nem tudom. Marad holnapra amíg talalok bicajos üzletet.

My Location: N 39°47’32,89″, E 39°23’16,78″

http://maps.google.com/maps?q=loc:39.79247%2C39.38799

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

