Kerobikepamir – Utánfutó

Reggel, a felkelő nap idején jobbnak láttam kicserélni, tegnap este elpattant küllőm.
Tegnap végig emelkedett az út de mára is tartogat belőle. Utam a folyó mellet vezet párhuzamosan és még mindig van vízhozama bőven.

image

image

A képen látható lobogó, rudja irányába kell én menjek. Sokat tekertem reggelibe, keveset haladtam a szembeszélbe.
  A sok emelkedő után egy ereszkedésnél majdnem lementem az útról. Megálltam, mozgatom a bicajom és a hátsó kerék maradt. Az utánfutóval adtak egy új tengelycsavart ami fellazult teljesen mert már egy ideje nem tudom jól megszoritani. Süllyesztett, hatszögű hexagon feje van ami a sok küllő csere miatt már lekerekedett. Egyértelmű, hogy igy már nem lehet folytatni.
  Újra szorítottam ami azzal jár ilyenkor, hogy mindent leszedek Szejkéről, váltót ujra állítok, és újra össze szerelem. D. u. n fél 3 kor még 32 km rel büszkélkedtem.
  Újra elindultam és gondolkodtam a lehetőségeimen. Elmegyek valahogy a legközelebbi nagy városba ami 180 km távolságra van és hátha kapok egy csavart ami megfelelne. Kicsi esélyét látom. Egy másik lehetőség, hogy beszereztetem otthon és elküldetem ami bonyolult és lehet több hét is. Azt a megoldást találom a legjobbnak, hogy a hegymászó felszerelést haza küldöm
majd elküldik Kirgizisztanba. VAGY AZ ELSŐ SZERVIZNÉL AHOL FLEXET KAPOK, FELDARABOLOM.
Az első szervíznél bekéreszkedtem és nekiálltam székelyesen manyokolni. A csavar fejébe belefürészeltem. Egy nagyobb csavarhúzót méretre köszörültem,hogy találja a fűrész nyomot. Kiszedtem a pakolásokat így a megnövekedett csavar végére még 2 drb 7 es  csavaranyát rátettem. Ezzel így el leszek egy darabig. Ha mégis haza kell küldjem a felszerelést akkor most, Törökországban volna jó.

image

image

Közben a táj szép, alig van forgalom,süt a nap, nincs meleg, kár, hogy a megoldáson kellett történt fejem.
Végül csak 59 km sikerült mára.

image

My Location: N 40°16’36,76″, E 37°52’09,89″

http://maps.google.com/maps?q=loc:40.27688%2C37.86941
 

Vélemény, hozzászólás?

